Łódź zabrała nam zalewajkę. „My się Festiwalu Zalewajki wstydziliśmy, dla Łodzi to duma"

Dział: Aktualności
15/04/2021 - 07:15
Miasto twierdzi, że nie ma potrzeby zastrzegać w urzędzie patentowym logo i hasła „Radomsko miasto otwarte”. Planuje zmiany: rebranding marki, a raczej lifting. Nie wiadomo jeszcze na czym konkretnie ma to polegać, bo prace zostały wstrzymane w związku z oszczędnościami i pandemią. Wiadomo, że Festiwal Zalewajki, który nam się przestał podobać, przejęła Łódź. Teraz to ona szczyci się „swoją” najsłynniejszą zupą
Katarzyna Snochowska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zaczęło się od pytania radnej miejskiej Wioletty Pal. Na marcowej sesji zapytała prezydenta Jarosława Ferenca, dlaczego nie odnowiono ochrony logo „Radomsko Miasto Otwarte” oraz hasła „Radomsko Miasto Otwarte od 1266”. Miasto zastrzegło je w 2009 roku na 10 lat. Aby ochrona dalej obowiązywała, trzeba było ją przedłużyć, wnosząc opłatę.

Według prezydenta Ferenca nie było sensu przedłużać ochrony patentowej znaku, gdyż dotyczyła ona tylko jednej wersji. Z

Pozostało 90 % tekstu
Jesteśmy najbardziej radomszczańscy na świecie

Czytaj Gazetę Radomszczańską gdziekolwiek jesteś