Nowy punkt obsługi klientów w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji

Dział: Aktualności
14/05/2021 - 07:59
Miejska spółka PGK informuje, że w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Krzywej w poniedziałek 10 maja uruchomiony został nowy Punkt Obsługi Klienta.

Punkt znajduje się blisko wejścia na teren ZWK. Klienci nie muszą już pokonywać schodów, co jest szczególnie ważne dla osób z niepełnosprawnościami czy poruszającymi się na wózkach. Jak zaznacza Kamil Bugdal, kierownik Działu Promocji i Rozwoju Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej, w punkcie dla komfortu zamontowano klimatyzację.

- W nowym Punkcie Obsługi Klienta nasi klienci załatwią wszelkie formalności związane z świadczonymi przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji usługami oraz opłacą rachunki za usługi świadczone przez PGK, gdyż w punkcie znalazła się także kasa. Oznacza to, że klienci zapłacą zarówno za wodę jak ciepło oraz odbiór odpadów komunalnych, innych niż te, których odbiór jest realizowany na zlecenie miasta. Wpłaty w Kasie POK można dokonywać w formie gotówkowej oraz kartą - informuje kierownik Bugdal.

[CZYTAJ] Jarosław Ferenc z PiS. Polityczna wolta prezydenta. Platforma poza koalicją

 3

(fot. PGK Radomsko)

A kierownik Zakładu Wodociągów i kanalizacji Robert Kosela dodaje: - Klienci, którzy już zdążyli skorzystać z nowego punktu, chwalą sobie taką możliwość, gdyż jest on bardziej dostępny i komfortowy, szczególnie dla osób starszych czy niepełnosprawnych.

Nowy punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15.. Kasa czynna jest w godz. od 7.30 do 13 z przerwą od 9.30 do 9.45.

Slider